Skogen!

Hej, hej!

Nu har vi varit ute på promenad... 2½ timme...! Jag är lite trött...

Först fick hundarna "fik"...

...sen människorna! Kanske inte rätt ordning, men vad gör det... Mysigt var det i alla fall!

Wilma spanade ut över "nejden"...


...medan Wania och Ella var närmast det som fanns i ryggsäcken...! Den fjärde lilla hunden satt bakom min rygg... det var lite läskigt i skogen... eller också var hon trött, lilla Pippi...

När vi kom hem igen, så fick jag svamp av min käraste hundvän! Både torkad och frusen! Tack, snälla! SÅ gott! Det ska jag göra något mumsigt av!

Nu blir det nog lunch, sen kanske en liten "nap"... är helt slut...

Morsning!

Jennie
2012-02-29 @ 23:41:45

Myysigt :) Wania har blivit smalare!! :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0