IKEA!

Hej, alla trogna läsare!
Idag på förmiddagen, var jag till Ikea med sonen&sambon! Jo, mormor var också med! "Barnen" behövde handla lite saker till sitt nya hem...
Jag behövde väl egentligen inget, men Ikea går knappt att gå igenom utan att hitta något... njo, mamma gjorde det idag, men det är ovanligt! Köpte mig i alla fall en ny "springform" (...?), min gamla slängde jag för några veckor sedan, rostig och ful...
De här små söta glashjärtanen hittade jag i "Fyndhörnan" för bara några kronor... kunde inte låta bli... Skrev på dem med min "blackboard-penna"... bara att torka bort och skriva något annat sen...
 
Jo, det blev några saker till, men äh, kanske inte särskilt intressant... Men Ikea är bra, billigt och "fyndigt"!
 
Hörs, hörni!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0