Giftfri blomma...

Hej, hej!
Wania kom häromdagen och slickade sig så om munnen... Jag vet att jag inget ätbart har framme, och pepparkakshuset stod säkert på diskbänken... ja, hon kom inne ifrån vardagsrummet... Jag var tvungen att gå in och titta... Hm, den torkade apelsinskivan från mitt blomsterarrangemang låg på mattan...! Suck... jo, att hon då och då är uppe och kollar läget på bordet är ingen nyhet, men... jaja, den var väl inte allför god eftersom hon lämnade den ganska "intakt"...
Försökte flirta med Wilma imorse...
...det går inte...
Så kommer "tuffingen"...
Ja, borde kanske gå till en riktig fotograf med Wania... hon är som gjord för "modellandet"...
 
Hörs!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0