Fruktgodis...!

Hej på er!

Ja... suck... vilken natt...! Nej, nej, jag menar inte så!!! Haha! Nej, alltså en bedrövlig natt... jag har varit ute med hundarna tre gånger... jag fattar inte... Wilma verkar vara inne i en kissperiod igen, det rinner liksom bara över... ja, det är ju tur att man inte har ett jobb att gå till, då vore jag en "död" arbetskamrat idag...

Igår eftermiddag ville dottern ha något gott, till sina timmar över läxböckerna... hm, det värsta är att hon lurar mig att köpa godis också! Ja, ibland kan jag inte motstå... Men jag köpte något nytt godis, Ica´s eget, gjort på "naturliga färgämnen och aromer"...! Jo, det låter väl bra?! Rätt goda också faktiskt! Kunde ju inte äta hela påsen igår, så idag måste jag äta upp resten... annars blir de gamla...!

Ha det! Hörs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0