Söndag...

Hej på er!

Idag har vi fått sova en timme längre! Eller ja... jag var uppe ungefär som vanligt, så nu ligger jag bra till i tidsschemat...!

Ja, har lite att göra idag faktiskt... lite praktiska saker, som hör hemmet till... Bl a ska jag koka rotmos! Det är gott!

Hörs!

Marlene
2011-10-30 @ 15:23:44
URL: http://surlimpan.blogg.se/

Hej snygging har du fått någon mer användning av din kostym??

Mina kompisar undrade vad vi skulle göra på hallowen, ja nu vet vi, vi inte bara leker spyor;)

Har du fortsatt ha hög statestik?? Idag är småtjejerna på min blogg kommer få över 100 besök innan dagen är slut brukar ligga runt 50, var kommer de ifrån och varför jobbar de i grupp??

Marlene
2011-10-31 @ 02:55:57
URL: http://surlimpan.blogg.se/

185+12(efter midnatt) tittare igår, mytt rekord, men var ser de min adress någonstans?? Jag gillar det inte, vill skriva för er som jag känner och för mig själv.

Sitter och väntar på att syrran och co ska komma hit med sina väskor sen skickar jag iväg dem till ikväll så det får gå några fler timmar innan vi träffar dem, orkar inte ha tre till magsjuka i lägenheten!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0