Ja, underbara sol!

Hej där!

Har precis varit nere vid ån och sprungit med hundarna, ja, det var därifrån bilden i förra inlägget var... men min mobil är ju så dålig på bilder... jaja... Skönt var det och hundarna sprang som tokiga, t o m Wania! När vi kom hem fick de duscha, för de hade badat i diverse pölar och rullat sig i obestämbara fläckar i det höga gräset... usch... Sen fick de varsitt "öra" och nu la de sig tillrätta för en eftermiddagsnap...! Jag får ingen! Nej, snickaren är ju här... Det gör inget... jag ska ställa mig och stryka...! Yeah...

Fick låna en gammal tv-serie av mamma igår... Jag kommer ihåg när mamma tittade på den på tv:n, jag var väl i 10-12-årsåldern... jag tyckte ju inte då att den var särskilt intressant förstås, men nu kanske jag gör det... Sen fick jag två små ljushållare, såna man har miljontals av... men jag tycker ändå det är kul med nya, man behöver ju ha i alla färger och alla varianter, till olika dukningar... eller hur...?! Jaja... världsliga saker...

Nu ska jag ta tag i min strykning... mors!

Marlene
2011-05-31 @ 19:50:03
URL: http://surlimpan.blogg.se/

Ja hundarna i Sverige har det nog bättre än de som bor här, tycker synd om deras trampdynor att behöva gå på de tokheta vägarna överallt, ska bli konstigt att snart ha hund igen, men man vänjer sig väl lagom till vi ska flytta ner igen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0