5 kilometer på kvälla...!

Hej på er!

Ja, min barndomsvän har varit här och jag har varit upptagen med att ha så trevligt! Ja, det är roligt att ses! Hon åkte tillbaka till Stockholm här på eftermiddagen idag, men dottern hennes stannade alltså här med oss...

Fick en sån fin blomma av dem! Passade perfekt i mitt nya vardagsrum! Tack, snälla kompisar!

Mannen var ute och övningskörde med dottern här på eftermiddagen, och de andra två flickorna satt i baksätet och lyssnade och lärde...(!) De var borta i tre timmar! Ojoj...

Jag bakade scones och vi åt lite "kvällsmat", sen packade vi in hundarna i bilen och åkte ner till spåret och gick 5 km... ja, klockan var ju ganska sen, men det var skönt! Bortsett från myggbetten då...

Nu är jag trött och ska nog snart inta sängen... den renbäddade... ååååh, så underbart!

Godnatt med er alla, vi hörs i morgon igen!

Anonym
2011-08-01 @ 11:32:51

Jag provar att kommentera från min iphon, jag är ju som sagt hopplöst dålig på att använda den till annat än att ringa med, så bortkastade pengar på mig med en dyr telefon, men då vet jag att jag inte behöver köpa det igen.

Hoppas det går bra för körkort tjejerna nu!

Ha det skönt i sommar värmen, kram.

Ps iphonen tror att jag vill skriva andra ord än de jag tänkte så jag hoppas att det inte blev för mycket knas;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0