Loppis-söndag!

Hej på er!

Ja, idag var det Loppis igen! Inte så länge sedan förra, men det blir så ibland... Kom hem med två grejer även denna gång...

...en fiskebåt! Trålare, kanske det heter...?! Jaja, till mitt "sjö-kök"...! Och naturligtvis en Cupcake till en husmor! Den var så söt, står sig för evigt!

Men jag var trött imorse... En hund ville ut vid halv tre inatt, den andra spydde vid halv fem och den tredje... nej, haha, men en tredje gång var det dags för hundfrukost, tyckte Wania... känns som jag knappt har sovit alls... hu... och jag som har saker kvar att göra idag... men först kanske man skulle vila på sofflocket en stund...

Hörs imorgon, kompisar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0