Födelsedag!

Åh, vilken härlig kväll!

Ja, visst är det något speciellt med att fylla år! Och sen att få en kväll med hela familjen på en trevlig restaurang med god mat, kan det bli bättre...?! Nej, det tycker inte jag! Bästa presenten!

Men jag fick även fler presenter!


En bok och ett fint halsband av mamma! Tyvärr kunde jag inte läsa texten på halsbandet utan glasögon... hm... något om en ängel som vaktar över mig... Tack, mamma!

En pilatesboll av sonen och sambon! Helt otroligt, jag hade faktiskt länge tänkt att skaffa en sådan...! Tack, snälla Ni!

Ett laddat biokort från dottern i Manchester! Tack, gumman, du vet att vi saknade Dig ikväll! Och jag ÄLSKAR bio!

Av den yngre dottern fick jag en jätte fin Cupcake/Muffin-recept-bok! Den kom inte med på bild... hm, Mrs Fotograf...?? I den fanns i alla fall otroliga muffins och annat gott! Tack, snälla lilla Dotter!

Och Tack, snälla underbara MAN för en härlig kväll!

Vilken födelsedag! Nu ska jag sova... hörs imorgon...

Monica
2011-05-02 @ 10:13:41

Åhh, jag glömde trots att jag noterat i kalendern, men bättre sent än alrig heter det ju. GRATTIS !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0