Schampo all over...!!

Hej på er!

Hu, det är kallt ute! Imorse var det -14 grader! Det är för kallt för de små "doggsen"... men vi har varit ute ändå, små korta promenader...

Den här bilden är från imorse, när solen var på väg upp över trädtopparna...

Sen har jag varit och handlat då... med mamma... Och när jag kom hem och skulle packa upp, så var ena tygkassen full av schampo i botten! En schampoflaska var trasig i locket... jätte kul! *Suck... jaja... det mesta gick att torka av, inget som blev direkt förstört...


Vi börjar nästan alltid med en fika... behövs för att orka handla...!

Sen rullar det på...

När jag kom hem tog jag en kort promenad med hundarna igen... jo, det är vackert när solen skiner...


...riktigt vackert!

Nehej, ska snart in till stan igen, och hämta dottern vid skolan... Hon behöver en baddräkt och en varmare jacka...! Vi får se vad vi kommer hem med...

Hej så länge!

Marlene
2010-11-30 @ 17:53:18
URL: http://surlimpan.blogg.se/

Jag vet inte om jag ska grattulera eller inte till att ni har så kallt på Andersdagen, alltså att den braskar så att julen ska slaska, om det stämmer vet jag inte, men ifjol så regnade det på Anders, och hur det slutade vet du ju:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0