Kväll... *gäsp

Hallå... Ja, så har vi varit på bakluckeloppis...! Jo, det var kul, men kanske inte att det blev så mycket sålt direkt...


...de sålde väl så de fick in för hyran av bordet och några kronor till, mamma och hennes väninna... ja, vinst i alla fall...!

Åter en dag som gått alldeles för fort, jag har inte alls hunnit allt jag skulle... jaja... Men nu är det snart godnatt... är lite trött... men borde egentligen gå ut och vattna mina blommor innan jag lägger mig...

Godnatt med er, alla! Hörs imorgon!

Marlene
2010-06-30 @ 21:45:18
URL: http://surlimpan.blogg.se/

Ja det är fler som vill bli av med sin s**t;)

Sov gott!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0