Nytt fönster!

Hallå! Idag har vi monterat fönster! Inte jätte kul kanske, men kul att se resultatet och det blev verkligen bra!

Först blev det ett hål...

...och sedan ett fönster! Jätte fint!

Men möblerna ska inte stå så här sedan (skänken), men vi håller ju på lite överallt, så just nu är det rörigt... men det blev ett helt annat rum med ljuset som kom in nu!

Hade besök av en liten koltrast förut! Han satt och mumsade i sig bären på vårt lilla flickträd... de stackarna har väl inte så mycket att äta nu... Imorse var det riktigt kallt igen...

...ja, ni ser inte fel; -25,8 grader! Och lite senare hade det gått ner till -26,6! Helt otroligt... Hundarna har bara fått en liten promenad idag, mitt på dagen, när termometern hade gått upp till ca -15 grader... men Wilma frös så hon skakade när de kom in... usch ja...
Vi har eldat på i kaminen så gott som hela dagen, jätte skönt!

Ikväll är det då Robinson-final! Det ska bli spännande att se vem som vinner... men jag hoppas och tror på Sanna faktiskt... Tyckte väl inte så i början, men med tiden har jag börjat tycka att hon är både smart och schysst, många andra spelar ett rävspel, men hon verkar ärlig och rätt fram... Och killarna är så himla självgoda, så jag tycker det vore bra med en tjej som vinnare... Annika skulle också duga... hon verkar också vara en bra tjej, lite surmulen kanske, men äkta...

Ha en trevlig kväll! Vi hörs förhoppningsvis imorgon...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0