Squashplättar...

Hej igen!

Har precis varit ute en sväng med hundarna, riktigt skönt ute nu, sol och vackert...

Idag åt vi resterna av squashplättarna till lunch, som jag gjorde till middag igår...

...jodå, gott att lägga i pitabröd med grönsaker och tsatsiki... men kanske inget jag direkt skulle längta ihjäl mig efter... jaja, nu har jag provat i alla fall...

Fixade en liten tavla igår...

...egentligen var det en krok, men... nä, den passade liksom ingenstans... men som tavla gjorde den sig bättre! Jo, jag vet, en fisk, såklart...!

Fick dotterns bilder från Västerviksresan...

...ja, mamma och jag...

...ja, vi letade ett tag efter våra släktingar... vi hittade dem så småningom...

Ha en bra kväll, vi ska väl se "Fångarna..." ikväll...

Höres!

Marlene
2010-08-31 @ 19:52:32
URL: http://surlimpan.blogg.se/

vi vill också se på fångarna, men tv4 bajsar i datorn:(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0