J***a Telia...!

Hallå alla!

Internet har varit ur funktion hela eftermiddagen... och man blir så arg och irriterad...! Vi ska få fiber inkopplat här till jul och då ska vi skippa Telias bredband... det funkar lite som det vill ju... men nu rörde jag lite sladdar och helt plötsligt så funkade det igen... jaja... j***a Telia i alla fall...

Har varit och klippt mig idag på "Frisör Akademien", en frisörskola alltså... En jätte gullig tjej som klippte mig och hon var SÅ noga... så välklippt har jag nog aldrig blivit! Beställde ännu en tid på torsdag, ska fylla i mina slingor... Jo, där ska jag fortsätta att gå, absolut!

Annars...? Ja... har varit bort till kemtvätten med mannens kostym, köpte nytt batteri till brandvarnaren som tjöt till och från inatt... halstabletter till förkyld dotter... ja, dagen går... Men imorgon blir en hemmadag med städning, tror jag... eventuellt lite bakning också... vem vet...

...så här glad blir min mamma när jag kommer med nybakat!

Hörs!

Marlene
2010-08-31 @ 18:08:52
URL: http://surlimpan.blogg.se/

Hallå, bilden på den nyklippta då??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0