Cheesecaken i ugnen...

Hallå! En liten paus nu... puh... Eller ja, tog faktiskt lite sovmorgon imorse, men efter jag varit ute med hundarna och duschat, så åkte vi iväg och handlade på Maxi... mamma och jag... ("same procedure..."!) Sen hem och packa upp, äta lunch och nu har jag fixat kvällens Halloween-kaka... den står i ugnen... "so far, so good"... den ser bra ut... :)

Har gett Wania medicin idag, värktablett, hon fick den i en liten bit ost, mums! Wilma fick förstås också... det måste ju vara rättvist... Sen spolade vi igenom ena örat... det gick bra det med, hon är väldigt foglig så där, Wania... trots att hon är lite som hon är... :) (är vi inte alla det...?)

Ska ta och duka bordet nu... Kanske lägger jag in en bild på kakan senare, den ska stå i ugnen nästan en timme!
Hörs!

Förresten, ha en mycket trevlig Halloween-kväll! Har ni tur kommer kanske någon och spökar för er...!
BUUUUUUUUU!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0