Wilma fyller 3 år idag!

Hallå! Har inte haft tid att skriva idag... det var lite stressigt imorse... skulle vara hos veterinären kl.10 med Wilma för hennes "kisseri", men valde att ta med båda hundarna för att vaccinera dom också... man får lite rabatt när man tar båda samtidigt... Var ute 05.45 imorse och tog kiss-prov på Wilma... jag trodde att hon kanske dragit på sig urinvägsinfektion, men tack och lov så var det inte det... Veterinären tyckte att vi kunde öka på medicinen lite, så får vi se om det har någon effekt... Sen skulle hon ta reda på mer om operationen, som vi fick höra om i början när det här upptäcktes, men som ingen visste så mycket om... då... vore ju skönt att slippa de här besvären OCH mediciner...

Hem igen med hundarna och ut på en promenad, hann ju ingen längre imorse... Så åt jag lite lunch och sen var det dags att handla... När jag kommit hem och packat upp och diskat undan... då la jag mig på soffan, jag var så trött... är fortfarande lite mör i benen från inlines-åkningen också! Vi bestämde att ta en uppehålls-kväll ikväll, jag har lite annat att göra... jag har inte tid att sitta här heller egentligen...

Men jag ville bara tala om att min lilla kiss-tjej fyller 3 år idag! Dom har inte fått "hundtårta" ännu, men dom ska få... med glass och godis...
Nu måste jag ner och stryka... Hörs!
Jocke
2009-03-31 @ 20:37:29
URL: http://galiant.deviantart.com/gallery/

Vilken fin bild på Wilma! Hälsa grattis från mig också =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0