Studiedag...

Godmorgon! Idag är det studiedag för yngsta dottern. Sen ikväll ska hon på bio och sen sova hos en kompis, trevligt! Den äldre dottern ska ju ut på krogen och fira att hon fyllt 18, hm... men hon har sällskap av bl a storebror...! Jaja...
Vår baksida imorse, ganska fint... Det hade snöat ytterligare inatt och det var -2 grader nu...men jag vill inte...!

Hundarna har sovit inatt igen... otroligt!


Ja, så här ser det ut just nu... igår blev inget målat, då mannen var ute på krogen och svirade...! Men i helgen blir kanske lite gjort... Ska bli spännande att se den blåa färgen... Den är lite mörkare blå än den på mattan på bilden, lite mer "snäll" mot ögat liksom! Hm, ja, ni får väl se så småningom...

Fredag igen... Ska en sväng till Ekholmens centrum idag, ska träffa mamma där en stund. Handla lite mat, det blev inget matinköp igår alls... men jag ska egentligen bara köpa till några småsaker... och så lite godis kanske till ikväll, det blir bara mannen och jag då... och Let´s Dance... om jag får se det... hm... mannen gillar inte det programmet...

Ha en bra dag... mitt te är slut! Vi hörs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0