Jag idag...

Hej igen! Har precis gjort mig i ordning, ska åka om ca en timme... några ärenden, handla lite mat kanske och sen tandläkaren med dottern... Har redan gjort middagen, en god spenat- och ostpaj! Mmm, den är jätte god! Med ganska mycket vitlök i också...behövs bara en sallad till... sommarmat egentligen kanske, men det gör inget... alla gillar den i alla fall...
Var ute en sväng med hundarna nu vid ett-tiden, men jag får nog ta en tur till innan vi åker... Wania rullade sig i något "gott" redan imorse, luktade sk... om henne, blä... hon fick ta en dusch nu när vi kom in! Wilma fick också duscha, hon blir ännu smutsigare när vi är ute, kanske för att hon har lite längre hår... päls heter det på hundar (!)...hihi...

Jaja, dagarna går... ikväll skulle mannen ut med jobbet och äta... och imorgon är det fredag igen... På lördag blir det 18-årsmiddag här med familjen. Har inte bestämt ännu vad vi ska äta... alltid svårt... Men tårta blir det väl...?!

Nu ska jag ner i tvättstugan och hänga upp min köksmatta, som jag tvättat... Ha det så bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0