Fredag igen...

Hej på er! Har varit och handlat på förmiddagen... mat, men också en blodtrycksapparat! De hade extrapris på hälsokostaffären i Ikanohuset, en så´n digital och enkel sak... Hon tog även mitt blodtryck där och det var faktiskt bra! Skönt att veta, även om jag ska gå på torsdag... får se om jag har lika då...

Ska snart ge mig ut, solen sken faktiskt nyss, men nu vet jag inte... men jag ska i alla fall ut!

Har dukat för kvällen... sonen och flickvännen kommer på middag, men yngsta dottern ska bort...
Känns lite vårigt, eller hur?! Jag älskar tulpaner! Brukar inte välja rosa, hellre gula, men idag kände jag för rosa... det är lite gulligt! Ja, det är kul att duka fint... det svåra är att hitta på mat... som passar alla smaker...
Nehej, nu ska jag ge mig iväg! Imorgon ska jag på Invigning av Tassarnas trim, Wilmas frisörsalong! De har bytt lokaler och har bjudit in till nyinvigning, t o m landshövdingen Björn Eriksson kommer! Då måste man ju vara där och frottera sig med kändisarna!!

Ha det, vi hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0