Operation knä...

Idag är det fredag och även denna vecka fick ett slut... Var på sjukhuset nästan hela dagen igår med min yngsta dotter, hon opererade bort en knöl i knät, ofarlig men ivägen. Allting gick bra, men det tog lite tid för henne att pigga på sig efteråt, mådde illa av narkosen. Men vid fem-tiden var vi hemma och då hade vi stannat och köpt McDonalds på vägen, det var faktiskt rätt gott!

Idag har jag varit och handlat lite med min mamma och hon och hennes hund Rosi har varit här några timmar. Vi spelade lite spel (dottern hade tråkigt) och tittade på en hyrfilm, "Hairspray". Jag orkade inte riktigt med den så jag somnade en stund i soffan... Ja, i största allmänhet så är jag så TRÖTT!! Känner inte att jag orkar någonting... Men idag kan man i och för sig skylla på värmen, var 27,5 grader nu när jag skjutsade hem mamma! Och varmare ska det visst bli i helgen! Det är härligt också, men hundarna orkar inga långa promenader, men det är öppet ut i trädgården hela dagarna och Wania har t o m duschat med Crazy Daisy idag! Om två veckor är det sommarlov... Men redan på onsdag åker min man och jag en sväng till Grekland, det ska bli underbart! Om man bara slapp flygningen... jag är rädd...
 Den här filmen kan man se många gånger, den är lika underbar varje gång!! "Jag kan flyga, jag är inte rädd..." Ja, hm, så är det kanske...

Ha det! /P.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0