Måndag med frisbees...

Hallå alla glada! Idag var jag och handlade och köpte bl a två frisbees till hundarna. Ja, Wania blev nog glad, hon bet genast sönder den ena i smådelar... suck... tur att jag köpte två. Imorgon blir det frissan för Wilma, jag ska sätta in före- och efterbilder, för att visa vad fin hon blir! Dom badar henne, klipper päls och klor och så får hon stå i torkskåp och torka!! Sen brukar hon få en liten rosett, men eftersom de klipper ner pälsen så finns inte mycket att fästa rosetten i, så den brukar sitta på kopplet, men ändå... det är sött. Wania får stanna hemma...

Problem med bilen igen, vindrutetorkaren bak funkar inte... suck... den ska in igen på torsdag...hm... jag säger... inget mer...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0