Semester...

Idag b;rjar semestern... hm, jag sitter vid ett annat tangentbord d'r inga [ ' ; finns... ja, allts[ ni vet de d'r speciella svenska bokst'verna som inte finns i t ex engelskan... Det blir inte alls bra...

Har precis varit ute med hundarna. Vi har g[tt en timmes promenad, det var ganska varmt, jag hade i och f;r sig jacka p[ mig f;r jag tyckte det s[g ut att bli regn, ist'llet blev det sol... Alla sover i huset fortfarande, ja, utom mannen som g[tt till jobbet... Men idag jobbar han sista dagen, sen har han ledigt i fyra veckor.

Borde kanske g;ra lite nytta, men usch s[ tr[kigt... K'nner bara f;r att l'gga mig p[ soffan och l'sa min bok...

Vi h;rs mer en anna dag, n'r jag sitter vid den vanliga datorn....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0