Bio-söndag...

Idag var jag på bio med min yngsta dotter och såg Mamma Mia-filmen - IGEN!! Jag såg den första gången i tisdags, den var så bra! Både väldigt rolig och lite sorglig, verkligen bra, den ska jag skaffa mig på dvd så fort den kommer ut! Det är så roligt att musiken fortfarande går hem, de var mina idoler redan på 70-talet, men då var det ju inte så tufft att gilla dem! Men det har de fått äta upp, alla som dömde ut dem då!! Björn och Benny är fantastiskt duktiga!



Annars en ganska lat och regnig söndag. Vi låg i sängen hela förmiddagen och lyssnade på en ljud-bok, Camilla Läckbergs "Sjöjungfrun", både min man, jag och min yngsta dotter. Min man lyssnar fortfarande, så jag får väl lyssna efter honom, jag orkade bara en skiva, sen var jag tvungen att göra annat, jag blir lite rastlös. Men den är bra, jag gillar hennes böcker. Jag har läst alla de andra.

Imorgon ska hag försöka göra lite nytta, det behövs... som alltid...

Ha det!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0