Storhandlar-måndag och föräldramöte...

Idag har det varit sommarvärme, verkligen, över 20 grader, härligt! Det ska visst fortsätta imorgon och imorgon är det MIN dag, min födelsedag! Vi ska gå på restaurang på kvällen, hela familjen, mormor + flick-/pojkvänner, det ska bli jätte kul! Det är faktiskt tredje året vi gör så, på samma lilla trevliga kvarterskrog här där vi bor. Jag ser verkligen fram emot det!

Annars har jag handlat idag, igen! Sen skulle det varit föräldramöte i min yngsta dotters klass, om en klass-resa, men det blev inställt, för få deltagare. Lika skönt det faktiskt, det är ju aldrig särskilt roligt att behöva ge sig iväg på föräldramöten på kvällarna, men man måste ju ställa upp. Några år till...
Köpte Sol-havre idag, att använda som mjölk istället för mjölk. Min mage är ju lite känslig mot mjölk, men nu har jag druckit vanlig mjölk i alla fall ett tag, innan körde jag laktosfri. Men när man äter allt annat, ost, smör, youghurt osv gjort på vanlig mjölk, så är man ju inte så konsekvent. Men nu ville jag prova det här, men jag vet inte vad jag gillar det ännu... lite konstig smak kanske... men jag gillar ju havre annars... hm, man kanske kan vänja sig...
 
Och träden blommar och det är så vackert ute! Men man hinner liksom inte med, rätt vad det är så är det över... Men "de" har lovat en rekordvarm sommar i år, varmaste på 150 år!

Godnatt på er alla, nu är det dags...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0